Dr Kękuś złożył pozew o odszkodowanie przeciwko Republice Federalnej Niemiec

Dr Zbigniew Kękuś złożył: Pozew przeciwko Republice Federalnej Niemiec o wypłatę Polsce odszkodowania w kwocie 845 mld dolarów amerykańskich – wraz z odsetkami od tej kwoty za okres od września 2014 r. do dnia wydania wyroku w niniejszym zgłoszonej sprawie – tytułem reparacji za II wojnę światową.

Pozew o wypłatę odszkodowania

Wartość przedmiotu sporu: 845 mld dolarów amerykańskich – plus odsetki od tej kwoty za okres od września 2014 r. do dnia wydania wyroku w niniejszym zgłoszonej sprawie.

Ja niżej podpisany, Zbigniew Kękuś, obywatel Rzeczpospolitej Polskiej wnoszę o:

zasądzenie od strony pozwanej, Republiki Federalnej Niemiec, odszkodowania na rzecz Rzeczypospolitej Polskiej w kwocie 845 mld dolarów amerykańskich – wraz z odsetkami od tej kwoty za okres od września 2014 r. do daty wydania wyroku w niniejszym zgłoszonej sprawie – tytułem reparacji za II wojnę światową.

zwolnienie mnie od kosztów sądowych /opłaty, wydatki/, związanych z rozpatrywaniem niniejszym złożonego pozwu.

dopuszczenie dowodów z opinii biegłych sądowych z listy Prezesa Sądu Okręgowego w Warszawie na okoliczność zweryfikowania zasadności podanej przeze mnie kwoty wartości przedmiotu sporu.

Zawiadomienie, że kopia niniejszego pozwu zostanie umieszczona w Internecie, w tym na stronie www.kekusz.pl.

Informacja ze strony:  https://www.monitor-polski.pl/dr-zbigniew-kekus-pozew-przeciwko-republice-federalnej-niemiec-o-zwrot-polsce-845-mld-dol-oraz-skutki-dla-polski-imigracji-zydowskiej/#more-13700

